czwartek, 20 marca 2014

Powrót - w powiększonym składzie

Zaniedbałam bardzo bloga. Ostatni post był w Maju  - o matko ! Kupa czasu !
U Nas duże zmiany .
Oluś zaraz skończy 2 latka.
I chcę Wam przedstawić Naszego Nowego Członka Rodzinki , najmłodszego , który za 9 dni skończy 3 miesiące .

Olaf 


Moje drugie największe szczęście. 
Chłopcy już śpią, mężulo w pracy, mam chwilę więc stwierdziłam że naskrobę kilka linijek .

Kolejna zmiana u Nas, to przeprowadzka (prawdopodobnie już na długo, długo ) za tydzień . Doczekać się nie mogę. Będzie szał malowania, urządzania - to co lubię .
Mam już kilka pomysłów na niektóre pokoje ,ale to w innym poście. Na dziś już kończe, pora na chwilę odpoczynku w wannie i czaz legnąć do wyrka . 
Życzę Wam spokojnej nocy ! 
Inka 

5 komentarzy:

  1. Witamy witamy ;D I gratulujemy z całych sił, śliczny Olaf, krasnalek mały =]

    OdpowiedzUsuń
  2. karolcialondyn26 marca 2014 04:43

    Kochana jak tam z dwójką skarbów, ciężko? ja nie chce krakac ale okres mi się spóźnia...wiec zobaczymy co czas pokaże ;) pozdrswiam,buziaki dla chłopców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolcia - luzik :) Póki co nie jest źle, chłopcy są grzeczni - nie odczuwam ,że mam dwójkę dzieci :P
      Zaciskam kciukasy za rodzeństwo dla Gabrysia :* buziaczki :)

      Usuń
  3. Gratuluje :)) śliczny z niego chłopczyk :)

    moja-mala-rodzinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwo, gratuluje! Ja miałam rodzić w Irlandii ponieważ wybierałam się tam w sierpniu. Jednak poród zaskoczył nas w Łodzi. Rodziłm w klinice www.salve.pl i też jestem zadowolona. Nie wyszło do końca jak planowałam ale Asia już jest z nami.Olaf piękny :)

    OdpowiedzUsuń