piątek, 1 czerwca 2012

3tygodnie za Nami

W środę 30maja wybiły Nam 3tygodnie jak Nasz Synuś jest z Nami!;-)
Jest Naszym Największym i Najukochańszym Szczęściem.
Jest taki Malutki a daje Nam tyle radości i szczęścia,że nie da się tego opisać żadnymi słowami !


Olivierek wcina coraz to więcej, jak mamusia kładzie Go na brzuszku to podnosi sobie już główkę do góry i przekręca z boczku na bok. ;-) Taki jestem zdolny Szkrabek! ;-)

W środę była u Nas Pani i zważyła Olusia i waży 3.820 kg. Moja Buba Kochana!
W środę również byliśmy na pierwszym szczepieniu przeciwko gruźlicy .
Olivierek był BARDZO DZIELNY nie zapłakał ani razu,ani nawet nie zapiszczał!Mój dzielny mężczyzna!;-)
Mamcia jest z Niego dumna!;-)
He i szczerze powiedziawszy to prawie ja mama mało co się nie popłakałam jak go tuliłam  podczas szczepienia hehe;-)
Mam teraz tylko nadzieję, że ominie Nas gorączkowanie itd.
Mój Bączek sobie teraz leżakuje u mamci na łóżeczku hihihi . . .

Czas leci Nam bardzooo szybko ! Dopiero co przecież leżałam na porodówce i darłam się w niebo głosy z bólu- a tu proszę , mój Bączek leży sobie już koło mnie i rośnie z dnia na dzień. I z dnia na dzień kocham Go coraz mocniej,jest Naszym Małym wspólnym Cudem!;-) Nie wyobrażam sobie życia bez Niego.....

Teraz jesteśmy w trakcie wyrabiania mu paszportu brytyjskiego - mam nadzieje,że wszystko pójdzie dobrze i nie odeślą Nam papierów,że coś jest z nimi nie tak,bo czas Nas goni! 14 lipca mamy zamiar już wyjechać do Polski- bo przecież 21lipca (Nasz Ślub i chrzest Olivierka) coraz bliżej.....
Oby wszystko poszło dobrze,bo jeśli nie (tfu tfu) to będzie klapa po całości i nie będziemy mogli jechać do Polski. Myślę pozytywnie ;-D

W sumie to troszkę boję się tego wyjazdu heh tyle spraw jest to ogarnięcia w tak krótkim czasie,że głowa mała,ale co zrobić ?!Trzeba zacisnąć poślady i zapiąć wszystko na ostatni guzik ,żeby ten Nasz Dzień był jedyny ,niepowtarzalny i wyjątkowy! ;-)

To tyle na dziś ......
Pozdrawiamy I&D&O



3 komentarze:

  1. Inka widzę że synuś rośnie jak na drożdżach .Fajnusi jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ladny chlopczyk :)
    Zycze pomyslonosci w Najblizszych Planach :)

    Pozdrawiam- sasiadka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wyczekiwany przeze Mnie Pan ; ***. Kochany jest! : )

    OdpowiedzUsuń