sobota, 28 kwietnia 2012

Przeprowadzka Nasze 4kąty

Dawnooooooo nic nie pisałam!
Wszystko przez Naszą przeprowadzkę i brak internetu na nowym mieszkanku-aż do dziś!W końcu mamy stałe łacze- uffff! Bo byłam odcięta od "świata" - nadrabiałąm troszkę na telefonie,ale bloga nie dało się napisać. :/

Więc- mamy swoje mieszkanko 3pokojowe- wszystko rozpakowane,ale nie jesteśmy jeszcze w 100% umeblowani itd. Niestety mieszkanie było bez ŻADNYCH mebli, jedynie kuchnia je posiadała, resztę musieliśmy sobie sami ''kombinować'' - ale najważniejsze rzeczy już mamy- a reszta z czasem, bo z kasy to spłukaliśmy się po całości.! ;P

I MAM SWÓJ OGÓRDECZEK!;) Cieszę się z niego jak dziecko..... ahhh będę sobie w nim przesiadywać,leżeć na trawce z moim synkiem- będzie PIĘKNIE!;)
Wszystko pieknie cacy,ale do szczęścia brakuje mi NAJWAŻNIEJSZEJ OSOBY- MOJEGO OLIVIERKA!!!! Już się nie mogę Go doczekać - jeszcze tydzień lub dwa i będę mogła Go tulić do woli!!;)))


Moje nogi niestety nadal ciągle spuchnięte,mimo że unikam chodzenia to wyglądają jak 2wielkie balony! ;/ Wyglądam jak świnia....;/ ehhh

W sumie tyle się ostatnio działo,że  nie potrafię wszystkiego ogarnąć jedną ''ładną kupę'' i opisać............;/
Ajć- nie mogę zebrać myśli- mam dziś płaczliwy dzień...Jest mi ciężko,zaliczyłam już 3 kłótnie z moim D. które oczywiście zakończyły się dla mnie płaczem......
Pogoda za oknem do dupy- leje już od 2 tygodni!!! Niech ktoś zabierze te chumurska stąd.!

A w tle leci : Happysad "Miało być tak pięknie" .............................

Kończę póki co,może jutro jakoś bardziej zbiorę myśli o opiszę co i jak się działo ( zaliczyliśmy imprezkę babyshower, wizyta w nowym GP i szykowanko wszystkiego dla Olcia mojego).




Zebrało mi sie na smuty -chyba ta pogoda tak działa?
Może,któraś z Was pamięta ten kawałek : Ich Troje " za ten papieros" ..... ahhhh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz