sobota, 25 lutego 2012

Co za dzień!

Wczorajszy dzień (piątek)  był dosłownie jak zmora!


Od samego rana zły humor, łzy,nerwy - powód.??? BRAK POWODU!:/
Wszystko mnie drażniło (mimo,że byłam cały dzień sama w domu).Chciałam żeby ten dzień się skończył jak najszybciej..... Nie chciało mi się robić NIC dosłownie NIC.! Nawet leniuchować na łóżku mi się nie chciało.!
W końcu zrobiłam co miałam zrobić : odkurzyłam,psa wyprowadziłam i szybki obiad. 
Wrócił Mój. D do domku, oczywiście jemu też się oberwało. ;P Bo jakby to mogło być inaczej.....
Ale powiedziałam mu na wejściu, że miałam dziś mega ch*jowy dzień ! Więc chyba mnie zrozumiał....
Później poleżeliśmy, oglądając jakiś film i ja oczywiście zasnęłam - po tym całym dniu nerwów.....
Nocka była równie ciężka-ale nie zw względu nerwów i złego humoru,ale ze względów bólowych.;/
Ciężko mi się spało. ;( Przewracałam się z boku na bok, czując każdą sprężynę w swoim boku, udzie i w ogóle! Co 10 min.pobudka bo nie szło wyrobić za długo na jednym boku.... Któryś raz się przekręcają oberwało się ręką w czoło Mojemu Damciowi . ;P hihih ;)) Ale to było niechcący.! :D
Leżąc na plecach czułam jak brzuch mi sie dosłownie rozszerza i zaraz pęknie... A Mój Synuś wypięty na maxa pod skórą,wystawiał się na smyranko. ;P Łobuziaaaak Mój przeeekochany!!!!:*:*:*:*:*: :))))
Nie mogę się Go doczekać !!!!!


Zostało Nam jeszcze 73dni !!!! :)))) I zobaczę Moje najukochańszego Synusia!!!:))))


To tak malutko,a zarazem tak dużo.! :P


Ale czekam,czekam cierpliwie.! 
Szafa Olusia coraz bardziej pełna.:P Już nie mam gdzie wszystkiego chować.:P A ciągle coś nowego Nam przychodzi. :-)


Dziś wyciągam Tatę Olusia na wypad na sklepy . W planach mamy głównie IKEA , ale po drodze zajedziemy do Mamas&Papas H&M i może Mothercare.
Trzeba się rozejrzeć za łóżeczkiem i pościelą,może coś Nam się fajnego trafi. :P 
Wózeczki też będziemy przeglądać. I oczywiście nie ominę półek z ciuszkami haha :D.!




Tymczasem kończę! Trzeba się zaraz zabrać za siebie. Ubrać się,oko malnąć co by ludzi na ulicy nie przestraszyć hahaha :D !


Ahhh dziś za oknem znów wiosna,słonko świeci ,wszystko zaczyna budzić się do życia.! :)))
Więc można ubrać się letnio a nie 10warstw ciuchów itd. u wyglądać jak wieloryb ledwo toczący się.! :P:P:P






Życzę Wam i sobie udanego dzionka i ciepłego przede wszystkim.!
A koleżance AŚ życzę miłego i szybkiego sprzątanka.! hihih :*


A to tak do posłuchania:




http://www.youtube.com/watch?v=8hOwLap5Je8&ob=av2n






3 komentarze:

  1. oj doskonale cię rozumiem..tez wczoraj mialam parszywy nastroj.
    co do nieprzespanych nocy...oj mialam duzo ich w ciazy, w IIItrymestrze to juz w ogole ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Inuś moja Kochana <3 na szczęście wszystko sprzątnięte :)
    wiedziałam, że dzisiaj będzie LEPIEJ!
    rozbroiło mnie z tym malowaniem oka też muszę, a rzadko to robię...

    miłego szperania po sklepach...
    czekam na relację..
    buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dojrzewająca :
    Raz na jakiś czas trza se oko picnąc :D ehehe :D w końcu sobota:D trza się poczuc jakby sie na party szło :D !hahaa

    Aga- kurnaa no ja mam III trymestr i jest masakra;(( ale jeszcze 2miechy musze sie przemęczyć. :P :*

    OdpowiedzUsuń