czwartek, 2 lutego 2012

Zanim pojawiłeś się Synku...

14 luty 2011r. Mój Misiu mi się oświadczył!!!!!

Był to jeden z kilku moich najpiękniejszych dni w życiu.
Był pierścionek,perfumy,czekoladki i róże -ahh czego chcieć więcej ?!
Oczywiście bez problemowo  odpowiedź moja brzmiała : "TAK" ! :-)
I się zaczęło ..........
Planowanie ślubu i wesela :-)

Datę wybraliśmy  hmmm można powiedzieć,że wspólnie :-) Poprzez losowanie :-P
Wypadło na 21 lipca 2012 .Cieszymy się z tej daty ponieważ w lipcu mamy kilka okazji do świętowania ( moje imieniny i urodziny Mojego przyszłego Męża),więc ta będzie kolejną!:-)

Więc jak to przygotowania trzeba było ruszyć z tematem i zacząć wszystko załatwiać.
Poszukać zespołu,kamerzysty,sali,fotografa itd.itd.itd....Dużo tego! Ale na dzień dzisiejszy uporaliśmy się już z ponad połową spraw. ;-)

Na dzień dzisiejszy załatwione mamy już :


*kamerzysta (studiokadr)
*zespół (ATUT)
*restauracja (FOX)
*fotograf (FOTO RENIFER-moja znajoma z Wa-Wy)
*kościół (godzina i data ślubu,nauki przedmałżeńskie+poradnia,spisany protokół)
*zespół w kościele
*zaproszenia (wybrane,zakupione,oraz połowa już rozdana)
*alkohol kupiony (wódka)
*napoje załatwione
*tort załatwiony (trzeba tylko wybrać jeszcze smak)
*nocleg dla gości załatwiony
*bukiet dla mnie i dla świadkowej będzie bransoletka kwiatowa
*barman (DRINK BAR- na 2 dni)
*suknia dla mnie (wybrana,zamówiona,zaliczka zapłacona)
*buty ślubne kupione
*biżuteria kupiona
*samochód do ślubu załatwiony
*fryzjer umówiony
*spinki dla Pana Młodego do koszuli -kupione
*księga gości kupiona
*podziękowania dla gości kupione
*lampiony szczęścia kupione (40sztuk)
*tuby strzelające z płatkami róż kupione
*tablica na drzwi z napisem "szczęść Boże Młodej Parze" kupiona
*różyczki,kule styropianowe,piórka- do dekoracji sali,która wykonam sama-kupione
*balony do dekoracji wyjścia z domu-kupione
*wachlarz biały koronkowy dla mnie - kupiony
 I to by było (chyba) na tyle ! :-)




Do załatwienia zostało Nam jeszcze:

*kupno ubrania dla Pana Młodego (Oj! Z tym będzie ciężko i wesoło :-P )
*wybranie menu
*wybór i kupno obrączek!
*uszycie dla mnie sukni na poprawiny
*kupienie świec i organzę do dekoracji sali
*bielizna dla mnie
*podziękowania dla rodziców
*podwiązka (niebawem)
*woalka 
*poduszka na obrączki (niebawem)
*kieliszki do stłuczenia
*lista stołów z usadzeniem gości + "smieszny regulamin wesela"
*kupić wino na wesele


I to by było (chyba) na tyle.

Dużo już mamy :-) Ale jeszcze kilka spraw zostało do załatwienia ,ale mamy na to jeszcze 169 dni! :-)
Już bliżej niż dalej . . .


W związku z tym,że Nasz Synuś urodzi się w maju i będzie z Nami obecny podczas Ceremoni Ślubnej ,postanowiliśmy że razem w Dniu Naszego Ślubu odbędą się również chrzciny Olivierka :-)
Będzie cudownie ..... ! 
Do porodu zaś zostało mi (licząc termin na 9 maja)  96 dni !!! ;-)


Kocham ten stan upojony szczęściem i miłością ! :-)


Kocham mojego przyszłego Męża i kocham najważniejszą i najbardziej cenną zawartość mojego brzucha ->OLIVIERKA~! :* 





Na zdjęciu moje Szczęścia :-)
Jedno całujące drugie .



POZDRAWIAM.
I.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz