czwartek, 9 lutego 2012

Tęsknota za bliskimi

Jak to w życiu każdego człowieka bywa, każdy za kimś tęskni lub za czymś.
Mnie najbardziej rozsadza tęsknota za moimi bliskimi ,którzy są w Polsce.
Mama,bracia,babcia, moi bratankowie - to są osoby za ,którymi cholernie kuźwa tęsknie!
Siedzę już w tym Londynie 3lata i wyczekuję dnia, kiedy spakujemy swoje dupy i wrócimy do Polski - mimo,że wiem że nie jest tam kolorowo i łatwo ale miała bym wtedy przy sobie wszystkie osoby które kocham!
Wcześniej nie odczuwałam tego,aż tak bardzo ..... A teraz ? Może to przez to siedzenie całymi dniami samotnie w domu? Mój Damcio pracuję od 7  i wraca do domu dopiero po 18.
Momentami ma cholernie dosyć tego Londynu ! Nie lubię w nim nic- dosłownie NIC!A czemu? Bo nic tu nie mam!
Poza moim przyszłym Mężem,Synkiem w brzuchu i psem.
Nie mam ani znajomych ,ani hah o przyjaciółkach/przyjaciołach nie wspomnę !Kto to w ogóle ktoś taki jest???

Przychodzą właśnie czasami takie momenty jak i teraz ten  - że morda się nie cieszy , a płacze.
I nawet wtedy człowiek jest sam..... Kurewsko niemiły stan!


Serce mnie ściska jak przeglądam zdjęcia z pobytów w PL .
Chwile z mamą z moim ukochanym chrześniakiem Dawidkiem i Jego braciszkiem Marcelkiem .To są synowie mojego starszego brata - są moimi oczkami w głowie. To takie kochane dzieciaczki! :-)

Cholera..............
Brakuje wszystkiego! Nawet i sprzeczek z mamą , babcią, o młodszym braciaku już nie wspomnę.

Przydało by się takie smuty wykrztusić do "przyjaciółki" - tylko,że jej kurwa nie ma hah i trzeba przelać wszystko na bloga . Dobrze,że chociaż "mam bloga" . Jemu się wyżalę, tak on mnie wysłucha bez problemowo.

Czekam na ten dzień , aż Mój Synuś przyjdzie na świat i On da mi powody do uśmiechu, i pochłonie mój cały czas ......


Spadam......................... !












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz