środa, 22 lutego 2012

Wizyta u położnej

Dziś miałam wizytę u położnej.


Poszło szybko,ale nie do końca gładko! Tym razem była to inna Pani niż ostatnio (tamta była niestety tylko na zastępstwie,a szkoda bo było o NIEBO lepsza od tej!).Z resztą za dużo pisania.
Nic szczególnego się nie dowiedziałam. Jedynie co to posłuchałam bicia serduszka Olivierka. :)
Pobrała oczywiście krew,zbadała ciśnienie i siuśka  i wszystko w normie. :)
Następna wizyta 4 kwietnia.


Dziś "idzie" Nam 28 tydzień+ 4dzień (z terminem na 18maja) bądź 29tydzień+ 4dzień (z terminem na 9maja).


Doczekać się nie mogę aż w końcu będzie piękna wiosna i piękny Maj i mój Synek będzie już po drugiej stronie brzucha,która na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:



Rośniemy z dnia na dzień . Oluś daje znać o sobie każdego dnia. :) Co bardzo mnie cieszy ....
Wyprawka prawie już skompletowana ;) Dokupić trzeba jedynie jakieś body 2-3sztuki i wszystko już będzie! :)
 Zostanie Nam już wtedy tylko wózek,łóżeczko + pościel . :)


W sobotę mam zamiar wyciągnąć Tatuśka do Ikei ;) Trzeba robić rozpoznanie  w łóżeczkach, może się trafi coś ładnego w dobrej cenie co Nam wpadnie w oko. ;) A jeśli nie to będziemy szukać dalej... ;)


Póki co muszę się ogarnąć z kupowaniem Ci ciuszków he he!Bo już nie mam gdzie ich chować . :P
A niebawem czeka Nas przeprowadzka do nowego mieszkanka! :) Wtedy zacznę już prać,prasować,szykować i w ogóle! :)


Koniec pisania na dziś. :) 


Posyłamy z Olusiem buziaki + kopniaki dla Cioteczek ;**
I w szczególności dla Marcelinki, Michaśki i Stasia, którzy urzędują też w brzusiach swoich Mam. :):*


Aaaa i w ogóle w sobotę pojechaliśmy na "market " gdzie ludzie sprzedają przeróżne rzeczy -nowe i używane, za grosze!:)I dorwałam za 1funta superowe ramki na 3zdjęcia.:) Bardzo mi się podoba!
A co tam!Pochwalę się Wam.











2 komentarze:

  1. inuś, dziękujemy pięknie za pozdrowienia :*
    Brzuszek coraz większy i piękniejszy! 3majcie się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny brzuszek :) widzę, że każdy czeka na wiosnę z upragnieniem :)
    Pozdrawiam ! moja-mala-rodzinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń